tiistai 21. helmikuuta 2012

Koukuttelua

Mä opettelin oikeestaan vasta viime vuonna virkkaamaan. En tiedä miks se on aina tuntunu niin vaikeelta. Varsinkin kun ympyrää virkkaa ni mulla meni järki aina siinä, etten tienny missä kerros vaihtuu.
Piti siis lähtee liikkeelle helposta. Isoäidinneliöstä. Niitä tuliki sit tehtyä muutama.


Olohuoneen torkkupeitto. Lanka on valmiiks kirjavaa ja mukana on vähän blingblingiä.


Tytölle käsilaukku kahdesta neliöstä ja yhdestä pitkästä pötköstä. Tein ensin mustana saman laukun, mutta siitä tuli iso ja se meni kummitytölle. Pojalle hurautin oman veskan isännän vanhoista housuista.


Isoäidinneliö-tyynyt lasten huoneisiin. Tuohon keltaseen oon käyttänyt tytön verhoista jääneet jämät.


Taas täällä pötkötetään poikittain ilman lupaa.Vessanmatto. Pelkäsin, että tuli liian iso, mutta se on just hyvä. Tää odotteli kaapissa vessan valmistumista lähes puoli vuotta. Ohje on Kauhavan kangasaitalta.


RuttuNuttu ystävällisesti jakoi Möökö-hupparinsa ohjeen enkä mä voinut vastustaa kiusausta. Mä tein ja purin varmaan neljä kertaa. Aina väärän kokonen. Lopulta turkoosi oli pojalle kuitenkin vähän kippana ja kutiseva, joten takki meni kummitytölle. Saa nähdä mahtuuko tyttö omaansa enää keväällä. Nää on aika symppiksii. Lankana FlipFlop.


Pikkusisko sai joululahjaksi Afrikkakukka-peiton. Tässä oli ihan hirvee työ ja sitten lopputulos jäi aika tyngäksi kuitenkin. Tosin se on vaan sohvalämmike, ettei sen kanssa tarvikkaan pystyä nukkumaan. Vuoritin harmaalla trikoolla.

Tytönkin huoneeseen oon virkannut maton, mutta siitä kuvia sitten taloesittelyn yhteydessä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti