keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Disneyprinsessat..

..ovat saapuneet!! Kyllä niitä sai odottaakin (minä siis odotin, tyttö ei tiennyt koko asiasta).  :)
Näihin tuli siis himo, kun näin nuket Mekkotehtaalla asustettuina. Olis pitäny tietty tajuta, etten mä ite onnistu yhtä ihania mekkoja loihtimaan. Jotain kuitenkin..


Saanko esitellä: Tähkäpää, Aava ja Belle. Belle lähti kummitytön luokse asustelemaan.


 Ensimmäinen mekko. Kaavat piirsin mittanauhalla nukkea mittailemalla. En oo koskaan kaavottanu mitään ja sen kyllä huomaa. Mutta kyllä tätä ihan käyttää pystyy.


Halterneck mallisena tän saa jopa puettua päälle. Vielä pitäisi kokeilla kyhätä hiallista mallia, joka napitetaan selästä.


Kaks paria trikoohousujakin surautin, mutta yläosat vielä puuttuu.

Vähän myöhään mulle iski tää nukella leikkimisvaihe ku lapsena mulle ei oo kelvannut yksikään. Ainoastaan nalleilla oon leikkiny ja ne on kaikki vielä tallessa tuolla kellarissa (kaksi jätesäkillistä). Tämä Tähkäpää on jotenkin niin ilmeikäs tapaus, että kivahan sitä on asustella. Aavalla ei tosin vielä ikä ihan riitä pidempiin nukkeleikkeihin, mutta käytiin me vuokraamassa Kaksin karkuteillä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti